De är mina!

Hej på er!
Igår var det somma, dagen var perfekt!
Paky var perfekt!
För er som inte vet det har jag bytt medryttarhäst till Paky.
Det har varit en spännade sommar varken jag eller Paky har förstått oss på varandra och han är som en liten bebis jämfört med den annars mogna Colgun. Haha
Men gud vad jag saknar Colgun, min lilla ögonsten som fortfarande spetsar öronen och kommer till mig i hagen.
Jag visste precis vad han gjorde och inte gjorde och han lita på mig. Men oj vad mycket jag har lärt mig på Paky. Colgun var ju ändå så liten och reds av mindre personer och jag förståss!
Här kommer bilder på mina små!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jaa, du har börjat blogga igen :D

2011-10-02 @ 21:47:14
URL: http://mimmitho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0