I see the light, it is spotted on me

Jag satt länge och funderade på vad jag egentligen skulle skriva i det här inlägget men sen slog det mig att det inte spelar någon roll. För att skriva är precis som att tänka, tankarna bär iväg dit hjärtat vill och så gör också fingrarna när man sitter och trumma på skrivbordet.

Och just nu är mitt hjärta fyllt med Paky efter en dag i stallet men också med min klass som jag idag sa hej då till på grund av jullovet. Det var väldigt mysigt i skolan idag, vi gick bara någon timme och fikade lite och fick våra betyg. Sedan var det dags att ta farväl. Haha nej men även om man inte syns på tre veckor så känns det bara som tre dagar för man känner alla så bra och ser dem varje dag.

På tal om betygen så fick jag:
4 D
6 C
2 B
2 A

Vilket jag är rätt nöjd över!

Snart är det julafton! Den kommer väldigt tidigt i år bara 3 dagar efter man har slutat skolan. Jag har tänkt att var i stallet mesta delan av lovet men på fredag åker vi till våra kusiner i linköping några dagar.
Jag älskar vintern, det är så himla mysigt!

Det blev inge bilder idag heller... jag glömde kameran hemma och igår blev det flr mörkt för att fota. Okej det här är inte riktigt sant, hehe jag orkade inte riktigt bara.


har bildbrist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0