snow in my hart

Det är bara när man rider barbacka och känner hur hästens värme sprider sig i hela kroppen och när snön långsamt dalar ner på marken som man fylls med den här känslan. Det är bara när man ser hästens glädje av att snön ligger tjock och smjuk på marken som man fylls med den här känslan. Det är bara när man hör hästen frusta ett rökmoln av lycka i den bitande kylan som man får den här känslan. En känsla som gör att hela kroppen pirrar av lycka, en känsla som gör en glad och får ens ögon av lysa av klarhet.
Jag är en av dem som har fått chansen att uppleva detta och jag tackar Paky idag för en underbar ridtur med skoj och bus.
Jag har ännu inte hunnit fånga det här vita vinterskapet på bild men hoppas på att ta några kort imorgon. Därför blir det en bilder från förra året med Colgun då Paky inte hade kommit till Sverge och fångat mitt hjärta.




Älskar de här bilderna! Älskar dig Colgun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0